Födelsedag!

Har åter blivit en ganska usel bloggare, men skyller på det faktum att jag är inne i ett snudd på dygnet-runt-jobb med Hakuna Matata som har premiär på lördag.

Idag har jag emellertid hunnit med att fylla år. Det har varit en trevlig dag som inleddes med frukost på sängen av min älskling och Ellinore. Under kvällen har jag haft besök av Marie-Helene också och igår kväll var Fredrik här.

I presentväg har jag fått en ny klocka och tillsammans med Helena (som fyller den 23 januari) en kaffemaskin. Verkligen uppskattade presenter.

Är också överväldigad av alla hundratals (drygt 300 tror jag...) hälsningar jag fått via Facebook. Jag tror att jag skickat ett tack till samtliga som gratulerat mig den vägen.

Nästa år blir det fest. STOR FEST!

//Steven :-)

1 Elin:

skriven

Det ser jag fram emot! ;-) GRATTIS IGEN!

Kommentera här: