Med tårar rinnande nedför kinderna

I lördags när vi satt i bilen på väg hem från Karlshamn lyssnade vi på Sommar i P1. Det var skådespelaren Morgan Alling som var sommarpratare och det var ett oerhört starkt program där han berättade om sin uppväxt och alla svek från vuxna människor. Det är väl ingen nyhet för någon att jag är lättrörd och bitvis var det omöjligt att hålla tårarna tillbaka när jag hörde Morgans berättelse. Ta dig tid att lyssna du också!

//Steven :-)

1 Anonym:

skriven

Morgan Alling sa:Vad vuxna människor gjorde mot mig när jag var liten har jag inget ansvar för. Men jag har ansvar för vad jag gör mot andra människor som vuxen.Vilken otroligt stark människa!

2 Monica:

skriven

Glömde skriva mitt namn i förra inlägget;)

3 Elin:

skriven

Jag älskar Morgan. Och nu gråter jag också!

Kommentera här: