Synundersökning

För första gången har jag idag varit på en riktig synundersökning. Det var ganska kul att se hur det gick till och jag blev överraskad av resultatet. Att jag sedan ett år tillbaka varit tvungen att ha läsglasögon när jag läser är fakta, men jag trodde nog att synen även på långt håll blivit sämre. Men icke sa icke! Det fanns inget behov av vanliga glasögon så mitt besök slutade med att jag beställde två par nya läsglasögon (jag lämnar alltså tiden med ÖB-glasögon...) och ett par solglasögon. Då kan jag inte skylla på det heller när jag missar något på hockeyplanen.....

//Steven :-)
1 Empan:

skriven

Hej! Kan du ge den här länken till Jonas?

Det är min litteraturlista och jag undrar om han har någon av böckerna. Om du har hans mail så kan du väl maila över länken och ge honom min mail? =)



http://www.mdh.se/polopoly_fs/1.22894!Reading%20lists%20English%201%20HT09.pdf

Kommentera här: