Bojkott av McDonalds

 
Den 25 juli förra året var senaste gången jag åt på McDonalds och det kommer åtminstone dröja till den 26 juli i år innan det händer igen. Jag och älsklingen bestämde oss nämligen för en ettårig bojkott av Donken då vi efter ett stort antal dåliga besök på McDonalds råkade ut för det sämsta ever.
 
Vi var på väg hem från semester och stannade på McDonalds i Arboga. Det var enormt lång kötid (bara en kassa öppen), det var så skitigt att hälsovårdsmyndigheter borde stängt stället på stört och det var extremt dåligt bemötande.
 
Tyvärr hade jag haft samma erfarenheter en längre tid där jag sett ett mönster i att åtminstone de McDonalds jag besökt har genserat något oerhört. Framförallt handlar det om alltför långa kötider och att det är ostädat. Ett av dessa dåliga exempel är den restaurang som ligger närmast där jag bor, vid Biskopskvarn utanför Strängnäs. Sällan bra - oftast uselt! Ett besök där för något år sedan föranledde mig att skriva det här blogginlägget >>
 
//Steven :-)
 
 
1 Malin:

skriven

Just Donken i Arboga har jag också väldigt negativa erfarenheter av. Så pass dåliga att jag faktiskt mailade huvudkontoret efteråt. Trodde det blivit bättre.

Svar: Har också hört från flera av varandra oberoende vänner att den restaurangen är ökänd som en av de sämsta.
Steven

Kommentera här: