Så här ska mars vara

Jag har gnällt på vårvädret ett par år nu. Vintern har pågått långt in i mars vilket stört mig då jag anser att mars är en vårmånad och det normala är att det ska börja bli ganska många soliga och relativt varma dagar. Därför är jag glad att mars har hittat tillbaka till sitt rätta jag och de senaste dagarna har varit alldeles underbara.
 
Idag unnade jag mig till och med att åka hem mitt på dagen för att få springa en halvmil i solskenet. Det var helt underbart fantastiskt och i ett ständigt späckat schema med 60 timmars arbetsveckor är det skönt att ha den friheten att kunna sticka hem en timme mitt på dagen om någon möte eller liknande inte är inplanerat.
 
För övrigt är jag väl medveten om att det kommer att komma många bakslag på det här vackra vädret. Jag har inga problem med det eftersom mars och april ska vara såna månader.
 
//Steven :-)

Kommentera här: