Träningen har havererat

De senaste två veckorna har varit bedrövliga ur träningssynpunkt och jag är oerhört besviken över detta. Förklaringen stavas jobb, jobb och åter jobb. Det har varit så sjukt mycket att göra på skolan att varken tiden eller orken har räckt till någon träning vilket också visat sig på vågen som i stort sett stiger lika brant som världens aktiekurser sjunker.

Vecka 32 hann jag springa två gånger, 19 respektive 5 km. Den gångna veckan blev det bara 5 km löpning samt att jag dömde en hockeymatch idag. Under dessa båda veckor har jag också lyckats med konststycket att gå upp 2,7 kg i vikt. Inte okej nånstans.



Jag har en plan för den kommande hösten och vintern, men jag vet inte om den är genomförbar. Planen är att förlänga min lunch ett par gånger i veckan för att kunna träna under dagtid. Vi får se hur det blir och hur som helst blir det inte aktuellt förrän efter vecka 44.

//Steven

Kommentera här: