Mycket nu

Det har varit en tuff start på terminen. Framförallt är det tiden som inte räcker till och jag vågar inte ens fundera på hur mycket jag har jobbat utöver mina ordinarie timmar. Det är inte ovanligt att veckorna hamnar någonstans runt 50-55 timmar och utöver det blir det en hel del arbete hemma också. Jag klagar inte eftersom jag i allmänhet trivs med att jobba mycket, men det har varit i tuffaste laget även för mig eftersom själva jobbet inte heller har gått helt smärtfritt av olika anledningar.

När det är tufft på jobbet är det härligt att ha många roliga saker att se fram emot och det har jag. Vissa planer är ristade i sten och andra planer är fortfarande lite lösa. Jag återkommer i ett senare inlägg och berättar lite om vad som är på gång.

Även om det är jävligt kan det för övrigt alltid vara värre. Lyssna på den här låten så förstår ni vad jag menar.

//Steven :-)

Kommentera här: