Usel bloggare just nu

Ni har hört det förut, men det är bara att ännu en gång konstatera att jag är en usel bloggare just nu. Jag hinner helt enkelt inte även om jag har massor av bloggidéer som ligger och bubblar. Hoppas det blir bättre när när den här månaden är över. Maj är ju en av mina absoluta favoritmånader, men som för många andra är den idiotstressig på många sätt.

Nu hoppas jag att juni blir lite lugnare. Den här veckan ska betyg sättas och omdömen skrivas i skolan, jag har jag ett återbesök på ortopeden på Mälarsjukhuset inplanerat på torsdag. Sedan blir det till att fira min fantastiska dotter Marie-Helene som tar sin sjuksköterskeexamen på fredag. På lördag sätter vi oss på tåget mot Göteborg och är inte hemma förrän på måndag kväll igen. Sedan är det slutspurt i skolan innan avslutningen nästa fredag. Hmm... det kanske fortsätter att vara full fart några veckor till. Nåja, bättre det än motsatsen tycker jag nog trots allt.

//Steven :-)

Kommentera här: