Stackars blogg

Jag vet att ni brukar kommentera och säga att det inte är antalet blogginlägg som räknas, men jag känner mig skitstressad av att jag inte hinner blogga. Jag har massor att skriva om, både sånt jag gjort och sånt jag funderar över. När det gäller sånt jag gjort känns det viktigt att skriva i bloggen för min egen dokumentation och därför kommer det vad det lider komma ett antal uppdateringar om vad jag sysslat med den här sommaren.

Jag tänker skriva om underbara kryssningar, världens mysigaste picknick, när vi besökte Fredrik i Västerås, Allsång på Skansen och mängder av annat roligt som vi gjort den här sommaren samt inte minst om alla fantastiska människor som vi träffat. Jag tänker också skriva om Zlatan, betyg i grundskolan, små bilar på parkeringsplatser och mycket annat. Som om det inte vore nog åker vi på en resa till Lugano i Schweiz kommande vecka. Ni får välja om ni tar allt detta som ett hot eller löfte, men blogginlägg i massor blir det.

Den stora anledningen till att jag inte skrivit, förutom några sporadiska randommässiga mobiltelefoninlägg, är i första hand det otroligt fina vädret. Inte har jag väl haft lust att sitta inne och blogga när dagarna och kvällarna varit helt osannolikt fina under en sommar med det bästa vädret jag någonsin upplevt. På återseende!

//Steven :-)

Kommentera här: