Fegt med anonyma kommentarer

Med ojämna mellanrum får jag anonyma kommentarer till mina blogginlägg. Jag väljer alltid att publicera dem, men tycker att det är fegt att inte våga stå för det man tycker. Ibland blir jag nyfiken och kan via ip-numret klura ut vem det är, men idag fick jag en kommentar till ett inlägg som jag inte vet vem som har skrivit och allvarligt talat bryr jag mig inte. Är någon så feg att han/hon inte vågar stå för sin åsikt så må det vara hänt. Jag tycker dock att fega och anonyma människor ska veta att deras argument är svåra att ta på allvar även om de har sin fulla rätt att gömma sig bakom anonymiteten för att överhuvudtaget våga tycka något.

//Steven :-)
1 Elin:

skriven

Jag håller med dig. Oftast är de anonyma kommentarerna negativa och då vill man ju gärna kunna föra en diskussion med den som skrivit. Fegt att inte våga stå för det man säger/skriver.

Kommentera här: