Jag har sprungit!!!!!!!!

Vägningen i fredags blev ingen höjdare. +0,8 kg och jag står bara och stampar. Inget annat har varit att vänta eftersom jag inte äter speciellt nyttigt (åtminstone är helgerna ganska onyttiga) vilket blir en omöjlig kombination eftersom jag inte tränar. Jag väger 4,4 kg mer än jag gjorde för ett år sedan och det kändes oerhört frusterande att prova kläder när vi shoppade i Norrköping.

Eftersom jag vägrar att gå upp en storlek måste jag ändra på någonting och idag blev jag inspirerad av Robin Söderling. Kan han slå Rafael Nadal, då kan banne mig jag säkert springa. Jag testade, jag hade ont, jag var rädd för ett bakslag, men det gick. Det var smärta hela vägen, men inte värre än att det funkade och jag sprang en halvmil. Jag känner mig grymt stolt och nöjd som fixade denna första löprunda sen den 2 april. Nu är planen att ta det lugnt med löpningen, varva med cykling samt att sköta stretching och andra rehabövningar på ett bra sätt. Jag ser ljuset i tunneln!

//Steven :-)
1 Birk:

skriven

Kul & höra.

2 Henke:

skriven

Hoppas det håller. Jag håller iaf - tummarna för dig.



Jag skulle förresten knappt märka 4 kg diff...

3 Monica:

skriven

Lycka till o ta hand om dig!!

4 Elin:

skriven

Vad härligt! Lycka till! Ta det försiktigt bara. Vi ses och hörs :) Kram!

5 Edvina:

skriven

Du är påvåg mot rätt riktning! :)

6 Elin:

skriven

Tack så mycket!!!! Vad glad jag blir :)

Kommentera här: