Nya mobiltelefonfrågor

Nu har Elin ännu en gång ett inlägg om mobilen som jag har snott. Hoppas Intresseklubben är redo och antecknar :)

//Steven :-)


1. Var ligger din telefon när du sover? Numera oftast bredvid mig på nattduksbordet som en back-up till väckningen på klockradion.
2. Hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? I princip aldrig.
3. Hur känns det när du inte har din telefon på dig? Lite ovant och opraktiskt men ändå helt ok.
4. Får du någon gång höra att du är en telefonälskare? Ja, det händer, men det är en felaktig "anklagelse".
5. Hur många telefoner har du haft det senaste året? Jag har haft samma telefon i nästan 2,5 år nu.
6. Blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? Nej.
7. Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg? "O ja! Ja, här har alla varit sjuka någon gång under helgen. Det är skitkul! Folk är sjuka överallt runtomkring. Vi hörs!" (Från Favoritkusinen...)
8. Vad står det i det senaste skickade sms:et? "Kom just på att jag gjorde filmen vi hade i Sjåvven i Moviemaker...." (Till min son Fredrik angående en diskussion om att redigera film i datorn).
9. Vem är överst på listan över missade samtal? Ellinore Comviq (dvs min dotter)
10. Vem är överst på listan över mottagna samtal? Fredrik mobil (dvs min son)
11. Vem är 2a på listan över uppringda nummer? Hem
12. Vad har du som bakgrundsbild? Den vackraste naturbild jag någonsin sett live. Tagen vid Finnsjön på Sörmlandsleden en tidig oktobermorgon 2007. Det är så extremt spegelblankt att horisontens konturer i form av skog, berg osv är på millimetern exakt likadana i sin spegelbild i vattnet.
13. Hur mycket batteri har du? 26%
14. Vem är åtta på din kontaktlista? Anders Hane.
15. Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? Passar på den eftersom jag inte kan eller vill skilja på mina familjemedlemmar.
16. Vem är den första på bokstaven "H" i din kontaktlista? Hem.
17. Vad heter din mobil, som bluethooth namn? Ingen aning.
18. Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen? Stefan Nykvist och Trond Korsmoe från Larz-Kristerz. En bild jag tog när jag var på Dansbandskampen den 8 november.
19. Hur mycket är klockan när du gör detta? 00.47

Vad har du för kontakter som börjar på;

E? Edgar Larsson, Edin, Eila Mikati, Elin Bjarnestad, Ellinore, Ellinore Comviq, Emelie, Emil Häll mobil, Emil Häll, Emil Netz, Erik Blomberg, Erik Dahlbäck, Erik Söderlund, Ewa Hallberg.

S? Sandra, Sannis Waldebring, Sara Lycke, Sebastian Wivallius, Simon Lindquist, Staffan Henriksson, Staffan Westman, Stefan Enjebo, Stefan Jakobsson, Susanne Andersson, Svante, Sven Jonsson.

M? Magnus Elwin, Maja Andersson, Majsan Pense, Malin Hvitfeldt, Malin Johansson, Malin KB, Marcus Haavisto, Marcus Karlsson, Marcus Pettersson, Maria Froom, Mariann Storfors, Maria o Thomas, Maria Ohlson mobil, Marie Eriksson, Mariefreds Tidning, Marie Jonsson hem, Marie Jonsson mobil, Marie-Helene, Marita Andersson, Mats Larsson, Mattias Antin, Mattias Karlsson, Matts Spångberg, Mia Ekdahl, Micke Andersson, Micke Reijmar, Mobilsvar, Mobilsvar direkt, Mobilsvar utl, Morgan Johansson, My Axelsson.

A? Adam Östh, Adde, Adrian Eriksson, Alexandra Fridberger, Ami Colldén, Anders Ekman, Anders Gremberg, Anders Hane, Anders Perman, Anders Wester, Andreas Ekström, Andreas Lundvall, Angelica AL, Angelica Almrin, Anita Enjebo, Ann Svensson, Anna Connydotter, Anna Nordqvist, Anna och Marcus, Anna Smedsby, Annika Löfgren, Annika Örebro, Ann-Britt Henriksson, Anton Björkman, Automatisk kundtjänst.

Kommentera här: